into the night.

Vad är det med mig och vakna sömnlösa nätter? Hur trött jag än på kvällen, eller när jag går och lägger mig, så försvinner allt och långsamt träder en ny energi in. Klarvaken ligger jag här igen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir ju aldrig trött heller! Om och om igen släcker jag lampan, för att efter en stund tända den igen. Att försöka somna är lönlöst.

Det jobbigaste med att ligga vaken såhär är att tankarna far och flyger runt, runt, runt i huvudet hela tiden. Men jag vet nu, att det kommer inte bli vi igen. Därför känns det enklare att klara av smärtan och sorgen. För att hoppet finns inte där längre. Allt hopp dog efter alla dina lögner. Så nu börjar det nya livet. Full fart framåt. Var ändstationen är och hur vägen dit kommer bli återstår att se. Men jag ser fram emot det. Men jag önskar, av hela mitt hjärta, att vi kan vara vänner, som du sa.

Nu, ett nytt försök till en god sömn. Sov gott mina vänner.

Puss och kram
                                                                  -what if..

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0