i never promised sunshine every day

Ååh, ligger här och vrider och vänder på mig. Kan verkligen inte somna! Helt värdelöst. Kroppen värker, näsan är igentäppt och halsen gör så ont. 
 Tänker också alldeles för mycket.. På dig, på allt.. Jag trodde verkligen aldrig att det var såhär det skulle sluta. Den tanken slog mig aldrig ens en sekund..
 Tack gode Gud för alla mina härliga vänner! Ni är helt fantastiska. Ert stöd och att ni finns känns så bra, det värmer verkligen.

Nu ska jag tvinga mig själv att sova sova sova. För det behöver jag, jag är så trött!

"Can't seem to get you off my mind, I can't understand why we're living life this way. I found your picture today, I swear I'll change my ways. I just called to say I want you to come back home.." ♥

Sov gott
                                                       -I'll give you everything I have, the good and the bad..

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej hopp ! :) Vad ska hittas på ikväll ?

2009-09-21 @ 14:37:39
URL: http://haidis.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0