Händelserikt!

Ååh, jag har redan träningsvärk efter dagens pass på gymet. Hur ska det gå imorgon, kommer jag ens komma upp ur sängen? ;) Haha!

Blev "bråk" på Harrys ikväll strax före stängning, men själv såg jag knappt något av det (sjuukt ovanligt lite nyfikenhet idag!) Men vi fick lite besök av farbror och faster polis efter stängning som ville veta detaljer. Söta Emelie föll på den HÄRLIGA lotten att vittna.. Om något som till och med polisen skrattade åt!! =)

Kom hem för en kvart sen, så skönt att komma hem och lägenheten är tipptopp (okej det behöver dammsugas) och ingen disk. Bara att ta en snabbdusch och krypa ner i sängen. Skönt! Ledig imorgon, vilket ska bli härligt. Sylvia och jag ska titta på varandras lägenheter, mamma o pappa kanske kommer hit på kaffe, sen ska jag träffa Sandra, och kanske Emelie :)

Så¨mina vänner, sov gott och ha en trevlig dag imorgon! :)
Och Tobbe, ha en fantastisk tid i Norge! :)

Puss och kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0