En (vanlig?!) måndag

Åh, jag träffade Eva idag!! :) Hon är hemma från Oslo ett par dagar, så härligt underbart roligt att träffa henne! Tog en fika på Skånskan.
 Sen var det dags att gå till jobbet för menyprovning. Vilken meny Jörgen satt ihop. Eloge Eloge!

Emelie och jag gick och åt på Gastons lite senare på kvällen. God mat och fantastiskt gott vin. Sen var Emelie en helt annan person än jag någonsin sett henne. Måste säga att det nästan satte pricken för kvällen.

Sen hände lite och jag hamnade med Cornelia, Moa och Carin. Sjöng karaoke, och för andra gången i mitt liv fick jag beröm när jag sjöng, och det var det som satte den stora pricken över i:et.

Imorgon ska jag gå upp tidigt, gå ut och gå och sen fixa massor med saker.  Försöka fixa en ny lägenhet till exempel, eftersom jag idag fick veta att det till 99% blir en bostadsrätt. Jippi? HEMLÖS! Men what to do? :)

Sov gott mina vänner.

Puss och kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0