En harmoni i tillvaron..

Dagen har jag helt och hållet tillbringat lugnt och sansat. Legat och läst, lyssnat på härlig musik, druckit te.. Sen åkte jag hem till mamma och pappa när kroppen började klia. Åt god mat och firade pappa (kan tyvärr inte berätta vad ännu, men det kommer!!) Är så otroligt stolt!
 Vaknade av att halsen var helt pajj idag, värre än igår. Huvudet dunkade värre än värsta baksmällan och näsan totalt igentäppt- nu känns det, tack och lov, mycket bättre. Så imorgon blir det möte med jobbet och sen jobb på kvällen.

Om en stund kommer Mia, och kanske Sandra och Sandra hit en sväng. Bara ta det lugnt och ha det bra helt enkelt. Har otroligt dåligt samvete för att jag inte varit med och firat Matildas födelsedag, men jag har inte haft orken till det eller något sånt alls idag..

Som jag sa innan idag (eller var det inatt?!) så har jag tagit dagen med nya starkare tag. Efter att ha tänkt mycket på den senaste tiden känns allt så mycket bättre nu. Det som hände borde inte kommit som en chock och nu känns allt lättare att handskas med. Framtiden spås just nu (enligt mig själv) som väldigt ljus och bra. Livet är för kort för att älta saker och att tycka synd om sig själv.
 Visst, att börja flörta, eller dejta, det kommer att ta ett tag innan det händer. Men jag låter allt ta sin egen lilla (eller långa) tid.

Ha en fin natt, och sov gott.

Puss och kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0