Allt kan vända på en sekund.

Vilken skitkväll på jobbet. Det började hur bra som helst, hade jätte roligt, och helt fantastiskt sköna gäster + att Gaz kommit tillbaka efter sin semester. Sen bara gick allt åt helvete. En fel mening, och allt bara stöp. Tack och lov tror jag att det är löst för min del. Men varför kan folk inte bara acceptera att det faktiskt är mitt jobb, och att det är min arbetsplats. Måste man vara otrevlig bara för jag är servispersonal? Skratta en rakt upp i ansiktet och håna en när man förklarar lagen och varför man gjort som man gör?

Vid tolv var det (tack och lov!!) så lite att göra så jag fick gå av mitt pass. Satte mig med Gaz och Madde (Har jag nämnt att jag är överlycklig för att Gaz kommit tillbaka till köket?). Det var finfint och trevligt.
 Nu sitter jag här, påväg ner i sängen med en kopp te, en bra bok och bra musik på datorn. Upp 11 för att gå till gymet med Malin. Härligt!!

I had the best time of my life, though i've never felt like this before.
And I swear, ... I owe it all to you..

And I'll do anything you ever dreamed to be complete, little pieces of the nothing that fall, may put your arms around me.  What you feel is what you are and what you are is beautiful. Maybe you wanna get married or run away..
                                                                                                                        -Jag älskar dig...

Så sov gott mina vänner.

Puss och kram!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0