Wow(!!), på en fredag..?

Var ute och åt på Harrys (!!) med hela familjen igårkväll. Hade det så toppen mysigt att det är svårt att förklara. Tack så jätte mycket hela familjen, jag älskar er!

Sen tog jag ett glas vin med Epa i väntan på Sandra (vilket blev en låång väntan).

Vid kvart i tio kom Sandra (äntligen!!) in till stan :) Tog ett glas till på Harrys och gick sen bort för att säga hej till Mia som satt på BM. Gick runt lite i stan och kollade läget och gick sen hem efter att ha inhandlat nattamat! Kycklingvingarna var mättande, men efter 9 timmar var jag otroligt hungrig igen :P haha!

Ikväll blir det också mys! Om en timme ska jag hämta upp Sandra för att sen åka hem till Therese på middag. Härligt som bara den! Har verkligen fått ledigt på rätt helg känner jag! :)
 Planerna för imorgon är film, film och åter film eftersom jag har 3(,5) filmer hemma som jag fortfarande inte sett, så nu är det dags :)

Ha det fint.

Puss och Kram
 

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0