Var är..?

.. Alla människor när jag är ledig och lider av dödsångest för jag har sååååå tråkigt? ;) Skämt och sido-. 
¨

Igår gjorde jag verkligen ingenting på hela dagen, men lyckades ta tag i mitt liv framåt kvällen. EN liten stund hos pappa, sen te på Harrys- lyckades lura med mig E2 hem till Madde, där jag och Madde pratade HEELA natten. Inte alls trött idag :)

Nu sitter jag hemma igen. ALLA jobbar, eller börjar jobba tidigt imorgon. MEN JAG DÅ?? Stå inte på min begravning och tyck synd om mig sen när jag dött av trisstess och/eller dödsångest för att jag måste vara ensam ;)  ♥

Ha en fin dag allihop!!

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: evve

Då var de ju mer ä tur att jag drog med dig till gekås, tack för igår gumman! PussPuss

2009-10-03 @ 02:25:05
URL: http://evvem.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0