Tristare väder än i Halmstad..

.. kan man nog inte hitta någonstans för tillfället. Vaknade vid åtta, då var det grått och trist ute.. Men okej tänkte jag, det är väl inte så farligt. Så vaknar jag två timmar senare, och vad ser jag? Då har det börjar regna också.!! Nu får det vara nog, ska det vara kallt kan det väl ändå snöa också, jag längtar efter att ha snöbollskrig och göra änglar :)
 Jag röstar för sol och värme 5 månader om året, kyla och snö 5 månader om året, sen så i 2 månader på våren får det gärna vara sol, lite sådär småkyligt och bara underbart mys som det är på våren när sommaren är påväg. Någon annan som röstar som mig? :)

Skulle mött upp Cornelia i stan om en halvtimme men så blir det inte.. Men vi tar det nästa vecka istället :) Mysmiddag med familjen ikväll, jag undrar när vi satt ner tillsammans, alla fem, senast?

Ha en fin dag! Nu ska jag koka mig en kopp te och krypa ner under en filt i soffan med min senaste bok (Då är visserligen sånt här väder fantastiskt!! Låter som lite dubbelmoral tro??!! :) )

Kommentarer
Postat av: Kim

Jättefin blogg! :)



Intresserad av att vara modell för en dag? :)

Isf tycker jag att du ska kika in min blogg nu! :)



Ha en underbar dag!



Kram Kim

2009-10-23 @ 14:14:49
URL: http://kiimjansson.blogg.se/
Postat av: J U L I A

jag röstar som dig!:D

2009-10-23 @ 14:27:19
URL: http://byjulia.devote.se

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0