Som sagt, jag är urusel på rubriker!!

Lördagkväll-
har varit hemma hos föräldrarna och ätit middag. Faster och farbror plus kusin var också där. Riktigt god mat och kul att träffa de :)
 Skulle varit på halloween party, men fick inget svar (hoppas inte du tog illa upp hjärtat!!) så nu sitter jag hemma hos Cornelia och tittar på kärlekskomedi. Riktigt tjejfilm. Mys på högsta nivå.

Imorgon blir det att ta på sig de fulaste kläderna.- och laga bil. Jippi... Någon som känner sig otroligt givmild och vill ge mig en ny fin bil? Haha. Hoppet är väl det sista som lämnar en? :)

 Allting verkar ha blivit fel. Det var inte meningen att det skulle bli såhär. Jag skulle ha hållt tyst och inte berättat någonting.!! Men! Man lär sig någonting nytt varje dag :)

Ha det fint.

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0