Skön ledig dag..

Idag har jag inte gjort mkt, eller jo.. Jag har gjort mycket, men först de senaste timmarna. Låg och drog mig i sängen till klockan fyra med en bra bok.
 Sen tvätta, diska.. Usch så tråkigt, men måste ju göras..

När jag väl kommit på vad jag skulle äta till middag, så var det bara till att sätta sig i bilen. Vad mycket gott det finns i affärerna när man är hungrig!
 Men (för första gången någonsin?!) lyckades jag att inte handla någonting än det jag skulle. Fast jag glömde juicen =/ Så nu har jag precis ätit pasta och köttfärssås med färska championjer och röd paprika i. Mums!

Kvällens tema går helt i filmens tecken. Ska bli skönt att bara ta det lugnt och slippa stressa en kväll :)
Har hyrt 3 filmer "Duplicity", "The lazarus project" och nya Wallander filmen. JAG ÄLSKAR WALLANDER, hehe.

Ha en fin kväll mina vänner.

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0