Räddningen kom!!

Jag blev räddad från tristess till döds igår :) :) Ringde Evelina i ett sista desperat försök, OCH!!! Hör och häpna (!?) hon och Sabbe var påväg till Gekås, skulle precis köra från Halmstad. Söta som dom är hämtade dom upp mig påvägen, och det var en fin resa. Lyckades köpa en otroligt fin pläd för 119:- (??!!!!!).
 Sen var det gasen i botten påväg hem igen. Hungriga som troll stormade vi in på Harrys. God mat, gott vin och fantastiskt sällskap!

Men dom tråkmånsarna åkte hem sen :( Och dåååå. Ja då kom Nela och Madde to "my rescue". Drack något glas (Gaz drack en kopp te sen försvann han snabbare än du hinner blinka), sen for vi vidare.
 Blev till slut bowling på B&B. JAG ÄR USEL PÅ BOWLING!! ;) Men roligt hade vi! 

 Somnade hemma hos Madde vid fyra(?). Upp elva, göra sig iordning, följde med Madde till jobbet, drack en te. Sen hem och vila. Jobbat mellan 15.30-02.30. Nu blir det att kolla lite på Bones och Criminal Minds. :)

Sov gott och ha en fin dag imorgon mina vänner.

Puss och kram -'

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0