Oordnad person.. Jag? Aldrig :)

Vad duktig jag kände mig igår efter att ha städat, diskat och tvättat!!
 Gick och handlade, och gick sen inom jobbet för att säga hej. EvveM kom dit efter en stund :)

Vi körde till Maxi, handlade lite gotte och åkte hem till mig o tittade på film. Duplicity med Julia Roberts, kan inte påstå att jag förstod sådär väldans mycket av filmen, förrän i slutet. Men då satt Evve helt förvirrad :)
 Jag har verkligen världens bästa vänner. Har haft så otroligt roligt de senaste dagarna!! Dumma Evve ska flytta till Norge på söndag bara, men vad roligt du kommer ha vännen!

Idag var det tänkt att gå upp tidigt för en promenad och sen tvätta bilen. När jag vaknade förflyttade jag mig från sängen till soffan. Film :) Men somnade om igen efter en halvtimme.. Och vaknade nu..? Hela dagen bortkastad, men vad gör det? Jag jobbar imorgon, sen är jag ledig till nästa fredag igen..

Nej, nu ska jag dra migsjälv i kragen och ordna upp lite i mitt liv för dagen.. (om jag orkar..? :) )

Ha en fin dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0