long time no see

Jaaa, nu har jag blivit lite sådär dålig här igen.. Men hur kul är det för er att sitta och läsa om mitt liv, när det inte händer någonting intressant alls?

Denna helgen (sen jag bloggade sist, tror jag) har jag bara jobbat. Inte gjort mycket annat, eller ja. Nu ljög jag lite. Jag har varit husmor :) Mamma och pappa har varit här och fikat lite. Sen har jag lagat mat(!!!) diskat(??) och fixat och donat.
 Känner mig som en nyfödd människa:)

Men jag saknar Phamisch på jobbet. Trist att han skulle gåo behöva bli sjukskriven! Inte alls samma sak nu!!

Om en timme ska jag träffa gamle o kära Cornelia. Fasen vi har knapp träffat alls det senaste året sen vi flyttade från lägenheten. Men lika kul har vi ändå när vi väl ses. Ikväll bjuder jag henne på middag för hon blev gammeldam på 21 år igår :)

Ha en fin kväll mina vänner.

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0