Justin Nozuka...

... spelas just nu för fullt hemma hos mig. Vad jag gör uppe redan tänker ni kanske nu? Jo det är så här att jag är inte redan uppe.. Sorgligt nog är jag fortfarande uppe..?
  Mia och jag tittade på "The lazarus project" innan (med Paul Walker, mumms). Varför är jag så otroligt bra på att hyra de sämsta filmerna? Såna som jag borde förbjudas i videobutiker..

Råkade vara lite elak mot Mia precis ;)

Mia: Åh, denna låten lyssnar jag alltid på jätte högt i bilen.
Då höjer jag musiken när jag hör hur hon börjar nynna.
Jag: Då höjer jag lite...
Mia: Nej det behöver du inte, men du får räkna med att lyssna på att jag sjunger.
Jag: Varför tror du att jag höjde...?

        - Finns det inget pris för världens snällaste vän? För isåfall undrar jag vart mitt pris tagit vägen? FÖR JAG HAR RINGT OCH SKÄLLT TILL POSTENS HUVUDKONTOR FLERA, FLERA GÅNGER FÖR PRISET ALDRIG KOMMER FRAM. VAR ÄR MITT PRIS?????  Så med detta vill jag då ha sagt:
 Kära världens-snällaste-vän-pris-kommitté, har ni glömt mig?
HALLÅ!! HALLÅ??


Nej, jag får väl be om ursäkt för mig själv. Men jag blir (tyvärr?!) sån här när jag umgås med Mia en hel kväll.. Denna veckan (OKEJ!! 6 dagarna) jag varit ledig har jag umgåtts med så mycket vänner som jag inte umgåtts med på länge. Tack som ***. 


Okej, nu erkänner jag. Det värsta med mig själv just nu. Är att jag själv tycker att jag är hysteriskt roligt för tillfället. Jag menar hallå, att såna som jag borde förbjudas på vissa ställen?.. Fast det stämmer nog.. Eller?

  En annan sak till jag kan erkänna nu när jag ändå är igång. Det är att jag egentligen borde visa er en bild på hur snygg och sexig jag är för tillfället i mina gamla slitna handbollsbyxor, för urringade linne, osminkad med en ful vit mössa på huvudet som jag tog på mig efter att jag och mia var ute en sväng innan. (Jag tror att jag frös om huvudet?) Men vet ni vad? Jag tror inte att någon av er hade pratat mer med mig om ni såg mig just nu.. Någonsin! ;)

God natt! Eller säger man god morgon vid denna tiden? Hur som helst. Ta det som ni vill.

Puss och Kram!

♥  - man borde lära sig förstå när man är slagen och nere på marken. 
   det lärde jag mig idag! det var inte så roligt som man kan tro! ( DAGENS LÄRDOM!)


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0