Härliga lediga dag!!

Tisdag. Härliga härliga lediga tisdag!

Igår var det verkligen en låååång arbetsdag trots att vi bara hade öppet till elva. det var så lugnt och lite att göra att det var helt ofattbart!! Men what to do? Nu är jag ledig fram tills fredag. Sköönt ! 
 
 Ser verkligen fram emot morgondagen :) Först fika, sen quiz. Kul!! =)
Just nu ligger jag på mamma och pappas soffa, med systers laptop i knät. Har tänkt att jag nog knappt ska röra mig jätte mycket idag. Haha! :)

Ha en fin dag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag, soffi och sara ska också quiza ju :)

2009-10-13 @ 19:29:08

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0