En vanlig mysig måndag.

Började dagen med en good frukost, för att sen göra mig iordning. Vilket inte var lätt idag för mitt hår var som ett jäkla råttbo(??!!)..
 Sen ner på stan för att fika med Madde och Carro på Roberts Coffée som öppnat nu. Riktigt härlig atmosfär , men jag undrar om killen bakom disken någonsin jobbat med ett service yrke innan? Men jag ska försöka att inte döma alltför snabbt! 
Därefter åkte jag hem till mamma och pappa en stund och hälsa på. Mys! Då plötsligt ringer Ida och säger att hon är borta vid mig och vill komma in på en kopp kaffe, så jag var snabbt nere vid bilen (med ett el element i famnen) och på väg hem.

Så nu sitter jag i min (ny)uppvärmda lägenhet och har det mys. Funderar på att åka bort till Cornelia en stund, men jag vet inte om jag kanske somnar påvägen bort? Blev så trött nu!

Men ni får ha en fin kväll!

Puss och Kram


(P.S. Så måste jag kan be om ursäkt till en viss person för inatt? Jag vet inte vad jag skrev i mina sms, för jag vågade inte läsa dom innan jag raderade dom,. Men känner jag mig själv rätt är jag nog skyldig minst en ursäkt, eller två. D.S)

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0