En helt ovanlig söndag --

Vaknade på otroligt bra humör idag, som (tro det eller ej!!!) har hållt i sig hela dagen :)

 Gick till Harrys vid halv tre och käkade med Cornelia, som skulle börja jobba kl 17 :)  Stackarn skulle vänta i Helsingborg helt ensam mellan 18-20 så efter lite övertalning så var jag i Helsingborg klockan 18 idag :) Så vi spenderade två härliga timmar i Helsingborg idag. Lika dumma och barnsliga som vanligt, om än så sjukt roligt!! Jag har så otroligt ihop med mina förre detta kombo. Åååh, vad jag saknar den tiden ibland!

Nu ska jag bara ligga och somna till bra musik och kanske en film?! :)

Ha det fint..

Puss och Kram!!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0