Can't keep my eyes of off you..

Du gör mig nervös.
Du gör mig glad.
Du gör att jag inte riktigt vet vad jag ska säga..
Mer än att jag känner otroligt härligt för dig..
Men jag vet inte hur och om jag ska berätta det??
                          - Men det känns så bra och så otroligt rätt.!!
                                För du är vacker, härlig och så otroligt bra!!
                                   För bra för att vara sann, och framför allt för bra för mig.. 

 

Jag är rädd för att säga det. Men jag tror, (nästan) att jag är förälskad..


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0