Besiktningen är--

-- nu avslutad. Min fina gamla pärlan!! En enda anmärkning (visserligen till ombesiktn.)!! Det var en läcka på grenröret (??!!) som behövde åtgärdas.. Alltså samma sak som pappa fixade på den förra året. Peace of cake! WOHO!!
 Grattis som f** till mig själv och till älskade gamla pärlan.

Ska alldeles snart göra mig iordning till jobbet, men jag börjar bli lite trött. Gick upp redan klockan kvart över nio imorse, var på gymet 10 med Edona och Emelie. Tolv hämtade jag Cornelia efter extrem stress för att tvätta bilen. SOM TOG 1,5 TIMME!! HAHA, min gråa (som jag trodde den var nu) bil är numera vit och blänkande. Skiner som solen!!

Ha en fin kväll.

Puss och Kram!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0