Åh, vilken lördag. TACK!

Vilken härlig lördagskväll!! Kom hem för cirka en halvtimme sen.. Hämtade upp Sandra vid halv sex, åkte och köpte en (panik)blomma till Tesse som bjöd på middag ikväll, och vilken middag vi fick! Tre rätters som smakade som om man blivit ***** i munnen. Mumma var den! Avokadosoppa med räkor till förrätt, kiwimarinerad kyckling med jordnötssås och ris till varmrätt, och vaniljpannacotta med citronsås på toppen. Wow! (Bilder kommer nedanför!! :) )

 Sen spelade Tesse sin nya låt för oss, som hon skrivit själv. Varken Sandra eller jag hade inte långt till tårarna när hon var klar. Vilken röst vår vän har, och vilken låt hon hade skrivit. ELOGE!! 
Därefter blev det körslaget, sen tittade vi på "Little miss sunshine" och "Lara Croft" samtidigt som vi spelade lite kort. Vilken skön kväll det blev. Ett halvt glas mousserande till förrätten, och lite lite rödvin till varmrätten. Gott!

       
Förrätten var fantastisk!   Som varmrätten var.. Men det bästa är ju alltid..        

                                                        
                                                     .. desserten, om man orkar den :)
                                      
Kocken för kvällen, Tesse :)    Vars katt Cilla försökte äta upp hennes fisk.. Utan vidare framgång..

Tack som *** för ikväll tjejer. Det blev verkligen jätte lyckat! ( Jag lyckades radera den fina bilden på dig Sandra, och vågade inte lägga upp någon av de andra pga risk för misshandel ;) )Nu ska jag somna till en bra film. Imon blir det nog att umgås med Emelie lite tror jag :)

Sov gott och ha det fint!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbar kväll! Bilderna blev jättefina och det är okej att du inte la ut någon bild på mig. ;)

Puss!

2009-10-26 @ 13:26:45

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0