- - - - (jag är så dålig på rubriker ibland!!)

Dagen idag har varit helt underbart bra! Tagit det otroligt lugnt, knappt gjort någonting. Varit hemma hos föräldrarna och tittat på idol, sen åkte jag för att hämta Elize, sen bar det av hem till Cornelia.. Vi var där ett tag, sen körde vi Evve och Sabbe hem..
  Åkte tillbaka in till stan, tog ett glas vin, och nu är jag hemma igen. Det är så härligt att umgås med Elize, det var länge sen, men känns som igår- Precis som det ska vara med bra vänner!! :)

 Idag har jag kännt ett lyckorus.. Ett lyckorus som det var längre sen jag kände. Flera år sen till och med..?! Jag känner harmoni och glädje för livet. Allting känns bra.! Hade kärleken sett lite ljusare ut, så hade jag nästan (men bara nästan) kunnat säga att mitt liv är perfekt för tillfället!

Sov gott, och hoppas ni också haft en fin kväll!

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0