wooohooo

är hos hanna på efter fest (hon gästbloggar lite senare=)) och soffi. Hanna är gräsänka. woho!!perfekt! jag har verkligen jäääätte långt hem.. jag undrar om jag får låna en säng på vägen hem? EFTERFEST MED TYLÖSANDSGÄNGET!! Kan det bli bättre??:D livet är sjukt bra just nu.

Jobb freda och lördag--sen var jag ute med sandra igår. sjukt kul! :D:D:D

SOFFI HÄLSAR SOM FAN!! :)

Och nu kommer hanna som ska gästblogga lite :)

hanna paakkonen här...
jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. vi har haft världens bästa kväll. suttit emma och spelat lite poker... då lägger soffi kommentaren "ska vi inte spela med pengar?" och då säger jqag " det är ju ganska onödigt nät vi har gemensam ekononi.... haha... det va mycket roigare när det hände på riktigt... haha.
va fan ska jag mer säga då?`jag är ingen nra bloggare för jag har adrig nåt roligt attt  säga. fan då... man vill ju vara rolig så att folk  skrattar. jag känner att jag missyckas.... haha. :)
näe, gästbloggen kommer nästa veska igen..... ha det gött så länge.. me love you!

och så var det slut för ikväll :)
ha det fint:) IMON blir det att träna, gå till komvux och sen jobba..

Puss och kram.

Sov gott!!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0