Vill du följa med till min planet?

Jag blir så frustrerad, arg! (Usch, nu kommer ni bara skratta, i-landsproblemet kommer nu !). 
 
 Här sitter jag hemma i soffan, en regnig onsdag. Tittar på mina favoritserier på internet och jag har lyckats se alla avsnitt som finns.. "Jaa, men då får jag följa en ny serie nu" tänker jag. MEN varenda serie som jag känner är värd att lägga sin tid på så står det bara "this episod is removed from this website, we're sorry". Men vadå, hallå? TA BORT DET DÅ SÅ JAG SLIPPER BLI GLAD FÖR ATT FÅ SE DET?!

 Nej, usch. Nu får jag försöka sansa mig :) Har varit vaken alldeles för länge nu. Det är därför jag inte går upp tidigt, för dagen blir så otroligt lång! Vad ska jag göra de närmsta timmarna? Jag är färdigduschad och klar. Det enda jag behöver göra sen är byta om och sminka mig. Jag börjar ju inte förrän halv fem.. Liid med mig! :)

Haha, nej ni får ha en bättre dag än mig iallafall.. (Om man nu kan klaga på att man har en dålig dag för detta?)

Puss och Kram!

Liite pinsamt är det.. Men ni har jag verkligen fastnat med min Spotify. Någon som kan gissa vem som sjunger låten i min rubrik? Korrekt.. Suck. Jimmy Jansson. VAD ÄR DET MED MIG??

Kommentarer
Postat av: evve

Åh, jag vet. jag har gjort så flera gånger vatt så glad för att just den serien finns, men nej då såtr de bara så. jag har velat gråta mig till sömns då. usch!

2009-11-21 @ 01:14:30
URL: http://evvem.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0