Ullared.. PINSAMT DÅLIG "UNDERHÅLLNING"!!

Jaa.. Nu tror ni väl att jag vart där igen? haha! Men nej nej :) Vaknade för en halvtimme sen super pigg och på världens bästa humör, så satte igång tv-serien Ullared. Och blir så arg!!! Morgan, en kille på lagret. Det är så synd om killen. Helt ensam. "Dom som inte lyckas på jorden, dom borde ju lyckas i himlen" säger han när han sitter helt ensam med sin öl och grillar. Det är ju hemskt! VARFÖR visar dom detta i tv? Är detta underhållning?
  Underhållning för mig är något jag kan skratta åt. Inte åt en kille som sitter ensam och mår riktigt dåligt (OKEJ, jag känner inte killen, men någon som säger så kan inte må bra!). PINSAMT kanal 5. Fy ***! Sorgligt att tjäna pengar på andras olycka. Finns det människor som tycker att det är kul att sitta att titta på? Jag blir bara ledsen. Att människor har det så. Usch!
  Men jag måste dock tillägga att vd:n verkar vara otroligt vettig! (Om man han nu inte bara gör så här för att framstå som fantastisk i tv). Är han sådan här som chef och vd, så wow. Då borde han få hålla föredrag för alla chefer. :) Och nu menar jag inte att jag inte har bra chefer, utan att han har ett bra tänk. Eloge. (DEN ENDA!)

Tänkte strax göra lite frukost jag. Är jätte sugen på omelett, men mitt kylskåp gapar tomt efter ägg. Haha. (och allt annat som behövs till frukost också;) ) .. Funderar på om jag ska se klart programmet med Ullared eller inte. Jag låter som en gammal kärring, men jag är upprörd! Kan inte någon annan ensam stackare i Morgans ålder "råka" stöta ihop med han, så kan ni gifta er och leva lyckliga??

Vägledningscenter och Sturegymnasiet blir det idag. Dels för att JAG också vill kunna läsa Samhäll B och för att få ut mina betyg (jag är slarvig, och har tappat bort mina.. Om inte pappa har dom?).. 
 Sen blir det hem och överraska mamma och pappa :) Quiz med Anna, Carro, Per, Linkan och de andra ikväll. Najs!

Men ni andra får fortsätta sova så gott :)

Puss och kram!

Dom som inte lyckas på jorden, borde lyckas i himlen.. JAG KAN INTE SLÄPPA DET!!!

                      
NIX, nu har jag bestämt mig. BOJKOTT!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0