Stick mot baconet trots...

... att jag egentligen är immun.

 Som ni säkert förstår ska jag ta vaccinsprutan mot svininfluensan imorgon. Trots att jag är bombsäker på att jag är immun? Haha. Phong säger att han också är immun med motiveringen "Jaa, men jag då? Som vart ett svin i 23 år, borde inte jag vara immun också då?". HAHA. Min förklaring till varför jag är immun var MYCKET bättre ;)

Annars har det inte hänt mycket i livet. Sandra var här med sin UNDERBART söta dotter Hannah idag. Fikade, pratade och lekte lite xbox, barbie spelet på mitt x.box var inte så 3årsvänligt som jag trodde ;) hah! På fredag blir det busfabriken med de två, och sen idol/coca cola kväll :) MYS!

Imorgon blir det som sagt sprutan, sen på kvällen ska Carro, Phong och jag till Gastons och käka för att sen gå på bio. (OM det finns biljetter?!)

Sov gott allihop. Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och nyinköpta skvallertidningar. Upp halv nio imorgon!

Puss och Kram!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0