Städnoja?!

Klockan är nu halv sex på morgonen. Jag har försökt med allt för att bli trött. Jag har till och med diskat, och städat hela lägenheten (okej, inte dammsugat, hänsyn till grannar!!) och bytt lakan i sängen.. Väntar bara på att klockan kan bli sju så jag kan sätta igång min maskin med tvätt som jag redan föreberett..

 Jag MÅSTE verkligen vända tillbaka dygnet. Och nu är jag ändå redan påväg, så nu blir det ingen sömn inatt/förmiddagen. Så blir det tidig sänggång imorgon istället. Och upp tidigt på onsdag. Känns som en (dum) idé? :)

 Vi fick vårt december schema idag.. Det känns bra, även fast jag gärna hade jobbat lite mer. Men man får tacka och ta emot det man får :) Och det är ett riktigt najs upplagt schema (för min del?!) :) Så tack, tack! Jag längtar till den 20 december när det är personalfest. Men jag måste bara hitta något att köpa som jag kan ha på mig? Klänning, jeans, leggins, tunika.. Usch, alla dessa val.. haha! (i-landsproblem tro?)

Hoppas iallafall att NI sover gott och har en fin dag framför er!

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0