.. remember my name, FAME!

Dagen har varit fantastisk! Tränat, vart på Gekås, käkat och sen sparar man alltid det bästa till sist! 
 Gekås med Emelie, Edona och Madde var kul som ***. Emelie och jag delade vagn.. Efter att hon gått BANANAS(!!!) på  leksaksavdelningen (för barn ska jag tillägga) så fanns mina saker jag hade i min korg nere i vagnen.. UNDERST och försvunnet under hennes stora berg av leksaker till alla barnen i hennes släkt. HERREGUD kvinna, stilla dig! :) Men vi hade en riktigt härlig liten tripp, Edona och Madde såg vi knappt skymten av.. :)

 Kom precis hem från bion. Edona, Emelie och jag var och tittade på FAME! och herregud vad bra den var! LITE seg början, men sen.. Ojoj! Den är obeskrivligt bra! Men sen är jag sucker för musikal/dans/kärleks/drama filmer!  Den får 5 + av 5 möjliga!
  När vi kom till bion var jag så trött att när de släckte ner inför filmen var jag rädd för att somna, men nu. Nu när jag har tänkt att gå och lägga mig? DÅ, ja DÅ har energin kommit tillbaka. Försvinn, omedelbart! :)

 Imorgon blir det träna kl. 13, sen möte på jobbet 15.00 ( usch, det mötet ser jag inte fram emot. - någon som gör det? ) för att sen börja jobba 17.30. 
 
Håll tummarna för att min fina Elize kommer hit på besök en stund nu! Annars blir det sova sova sova.


Ha en fin kväll, och godnatt mina vänner.

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0