Phong - Jessica 5-1

Grattis till mig själv. STOR förlut i biljard har jag fått idag också.

Vart och käkat lite vingar med Johanna och Cornelia. Riktigt trevligt.. Förutom att jag fick bli  den som kallades torrbollen..? Men jag kände inte för alkohol alls idag. Pepsi max, kaffe och te var perfekt :)
 Sen blev det B&B. Spelade som sagt biljard med phong. Riktigt roligt, trots att jag åkte på stordäng. Och min vinst var bara ren tur.. Haha. Bättre lycka nästa gång?

Imorgon blir det till att skriva på anställningsbevis för sista gången på Harry´s. Fastanställd är jag från och med 1 December =)

Kan det bli 20 december snaaart, tro? :)

Sov gott!

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0