Ny telefon!!

Jaa, jag vet. Jag är prylbög (eller heter det pryllebba om man är tjej??) !! Men månadspriset skillde bara 150-200kr.. Så jag var ju tvungen :) En fin Samsung Ultra Touch blev det.

Detta hann jag med mellan mötet och innan jag skulle börja jobba idag. Mötet var intressant, vi kollade på film.. Ungefär som i skolan! :) Haha! Men den gav mkt. "Gurkfilmen" som dom andra kallade den (OCH NEJ, det är inte den man får kolla på på sexual undervisningen i skolan ;)) haha.
 Jobbet ikväll var riktigt roligt. Lagom mycket att göra, och trevliga gäster. Jag hade bl.a. 7 amerikaner som var hur trevliga och goa som helst..!

 Sen är det alltid lika härligt att jobba när man har så otroligt bra arbetskamrater som jag har. Edona och Gaz i köket (+ 2 praktikanter), Malin, Sandra, Anna (+Praktikant Malin) i servisen. Sjukt rolig dag. Många skratt, (alldeles för) många sexskämt från Praktikant 2. Haha. Nej men allt som allt har det varit en toppen dag. Väldigt få saker att klaga på!! =)

Imorgon blir det träna kl 14, sen hem och ta det lugnt. MusikQuiz på Harrys 21. Kul! :)

Sov gott mina vänner.

Puss och Kram.

           - Jag borde lägga ner det och sluta med detta. Men G. är så härlig! skjut mig?

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0