Kärlek på olika sätt

Kom precis hem efter en underbar kväll med världens bästa Liza! Hon flyttar till Spanien på onsdag nästa vecka. Åh, vad jag hoppas att hon får det bra!! När vi var på Harrys var det två killar som satte sig med oss. De var trevliga inte såå. Men jag hatar att jag är som jag är! Verkligen alltså.!

 För har jag känslor för någon, så kan jag verkligen inte tycka att någon annan är attraktiv eller någonting.. Kan man träna bort detta eller något? För om personen man tycker om, tycker om någon annan, så är detta väldigt påfrestande! 
 Jag vill verkligen kunna komma över G. (ungeför NU), men nu är jag en sån person, som inte bara kan glömma och komma över..? Även om det vart det enklaste och bästa?!..

 Men jag måste säga att jag mår otroligt bra just nu. Mina vänner är fantastiska, och mina familj. Ja , min familj är guld värd!

Sov gott och ha det bra!

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0