Justin Nozuka

Går på repeat på Spotify! Wow, vad bra han är! Mia är här. Vi sitter och nördar oss med Betapet.se :) Jag kickar hennes ass för första gången ever! Det var det positiva för tillfället..

Det negativa? Att om 6 timmar ska vi vara på gymet, och sen är dagen i full gång. Och G. ska också träna imon. Snacka om att jag kommer se ******* ut på gymet? Jippi, mina chanser förbättrades precis avsevärt, eller inte!

Så har ni tid över, lyssna på Justin Nozuka! Min nya favorit. Härligt sexig röst, bra texter och härlig musik!

   - Fall aldrig mer än att du kan ta dig upp igen. DAGENS LÄRDOM! (kommer varje kväll jag umgås med Mia, jag får såna snilleblixtar då. HAHAHAHA)


Puss och Kram!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0