Just have a little patience..

TÅLAMOD?  Herregud.. Hörde den låten på radion innan när jag hämtade Mia (ja, jag är fortfarande uppe som vanligt). Jaa, någon gång måste väl även jag lära mig att ha tålamod? Men när jag vill ha någonting, så vill jag ha det direkt! Men som det är nu, så får jag ha tålamod för att komma över G. istället. Usch, tålamod för att se om det hade blivit någonting hade varit mycket bättre och roligare tålamod.

 G. är en fantastisk och bra kille, men han tycker om en annan tjej, och det är bara till att acceptera.. Usch, jag gillar inte det här alls. Att tycka om någon, speciellt G. Men han är så rolig och härlig att det är sjukt kul att vara vän med han ändå. Bättre än ingenting! 
 
 Jag är ändå glad att jag berättade det för honom. För då kan jag försöka att gå vidare.. Fokusera på träning, jobb och vännerna. Life goes on.

                         - I want to be in a champagne high.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0