i wasn't looking for a lifetime with you..

I never thought it would hurt just to hear..

Champagne high- Sister Hazel.


Har precis kollat på en av mina favorit filmer, den ger mig inspiration. Jag mår så bra av att se den. Lär mig att bli starkare.

Nu ska jag lära mig att leva själv. Lära mig att jag klarar mig själv. Jag vet redan att jag klarar det. Men att klara det där lilla extra.

Jag ska lära mig att våga gå på bio själv. Att våga gå på restaurang själv. Att våga vara ensam.

Det är mitt nästa mål. Och jag SKA nå det. Och jag tänker INTE banta och träna för att någon kille ska tycka om mig. ALDRIG. Nej, ska någon tycka om mig, så tyck om mig för den jag är! Ska jag förändra mig , så ska det vara för mig själv. Inte för någon annan.

Nu tror jag det är dags att försöka sova lite :) Nu känner jag mig så otroligt inspirerad.

Sov gott..

 

- though i really don't know what i'm gonna do when i get there..
          cause' i'm hanging on every word that you say..    -
Lifehouse kärlek.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0