i väntan på john blund - en favorit i repris

Sister Hazel - Champagne high.
Vad härligt det är när man hittar "gamla" låtar igen. Såna som man älskade innan, som fortfarande fungerar. Denna låten är helt fantastisk! Nu ska jag verkligen försöka anstränga mig till att sova. Ska vara hos pappa 11, och sen jobba 17. Wish me luck!

I wasn't looking for a lifetime with you
And I never thought it would hurt just to hear
"I do" and "I do"
And I do a number on myself
And all that I thought to be
And you'll be the one
That just left me undone
By my own, hesitation

and for the million hours that we were
well I'll smile and remember it all
then I'll turn and go
while your story's completed mine is a long way from done.

Well I'm on a champagne high
Where will I be when I stop wondering why
On a champagne high
I'd toast to the future but that'd be a lie
On a champagne high, high


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0