Godmorgon världen!

Jag vaknade för en halvtimme sen av att jag fick sms av Fredrik som jag hyr min lägenhet av. Både rörmokare och spisnissar ska komma hit någon gång idag/i veckan och fixa så jag får lite värme och att min spis blir okej :) 

 Om ni tittar på tiden, så märker ni någonting som är ovanligt för mig.. Nämligen att jag är vaken 9.00 på morgonen och jag HAR sovit redan. :) Dags att vända på dygnet ju!

Ligger här och fick lite nostalgi när jag sjöng lite godmorgon världen för mig själv, så nu lyssnar jag faktiskt på (hör och häpna!) Jimmy Jansson. Mys såhär en regning onsdagmorgon. Strax blir det en kopp te och lite 90210 :)

Ha en fantastisk dag!

Puss och Kram

- Här sitter jag igen, försöker att förstå vad som har hänt.. En liten ung brunett, som är det vackraste jag sett.. - Flickan från det blå-

Kommentarer
Postat av: Hanna

wow. jimmy jansson. det va inte igår :) sjukt bra!!

2009-11-18 @ 11:43:37

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0