Fredag- idolmys

Äntligen Fredag! Tiden går så otroligt fort!
 Ska ringa en kille om en lägenhet snart, så håll tummarna för mig!:)

Senare kommer min syster Malin hit,och vid fyra kommer pappa. Vi ska försöka få liv i min bil då hade vi tänkt. Så det blir att hålla hårt i tummarna idag! Sen blir det att åka och köpa lite fredagsmysgodis, sen vidare till föräldrarna. Ska laga mat där idag och sen blir det idol !
 Precis en kväll som jag vill ha det!

Imorgon blir det jobba, och sen ut med några från jobbet. Dumma Bambi lämnar ju oss för Frankrike nu, men han kommer tillbaka! =)

Nej, nu ska jag dricka mitt te och titta på Criminal Minds!

Puss och Kram!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0