En torsdag på stan . -

Nyss hemkommen från staden.. Carrofinen ringde innan och var SÅÅ kaffesugen sa hon. Så det var bara att hoppa in i duschen och skynda skynda för att möta upp henne. Blev en god latte på Robert's coffee (som FORTFARANDE har fruktansvärd service!!).
 Sen har vi gått lite ärenden på stan, köpt ett superfint armband på H&M och bara pratat. Riktigt mys.

Sitter och funderar på om jag ska göra mig extra fin till ikväll, eller bara gå som jag är.. Ska hem till Anna på vin&ostkväll med Cricke och Jimmy :) Frågan är bara om jag ens orkar gå ut ikväll? Jag får nog svika Carro och de andra. För jag orkar inte alls!

Nej, nu ska jag titta på lite film innan det är dags att ge sig av :)

Ha en fin kväll!

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0