Dumheter , skräck och spöken. 4 år igen?

Ja, som jag sa tidigare vaknade jag ju nio idag. (DUKTIG!) Vid två satte jag igång en film, och somnade såklart! 16.44 vaknade jag igen. 17.00 börjar jag jobba. Gissa om jag hade bråttom. Lite mascara, på med jobbkläder sen springa till jobbet!
 Väl på jobbet var allt som vanligt igen, en härlig dag helt enkelt. TRODDE JAG! När jag tog en liten paus och stod i mina egna tankar hör jag ett "JESSICA" högt som fasen. Lika högt som jag hoppade och ögonen tårades för jag blev så rädd, och bakom mig står Gaz med ett nöjt flin och skrattar. DUMMA DUMMA! Sen fortsatte det hela med att han sa att det fanns läskiga människor i min lägenhet och på min balkong som tittar in på mig..
 Dum som jag är ..

 .. Så ska jag ju bevisa för mig själv att jag är visst inte rädd av mig!! Så jag åker hem och tittar på skräck.. Och ligger i min soffa med täcken upp över näsan och bara väntar på att yxmördare, vampyrer och demoner ska komma in och skrämma livet ur mig.. Eller kanske suga livet ur mig?.. Jag är som  4 år igen när det gäller mörker och läskiga saker.. Hej då till sömn inatt, för jag vågar inte ens blunda, för tänk om dom är så tysta att jag inte hör dom, utan bara kan se dom? ÅH NEJ, TÄNK OM JAG INTE ENS KAN SE DOM FÖR DE ÄR OSYNLIGA! Jag borde inte bo själv!!

Hoppas ni sover gott iallafall. Imorgon är det bitterljuv hämnd som står på schemat. Ska googla lite på hämnd nu tror jag ;)

Puss och kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0