du är allt jag någonsin önskat..

.. du är allt jag någosin drömt..

Jag är så dum! Men jag vet inte vad jag ska göra.. Det känns som om jag dragit den värsta nitlotten i världshistorien.. Jag är förälskad/kär (´jjaaaa vad ni nu vill) i en av de bästa killarna ni någonsin kan träffa. Det känns så bra och rätt.. Förutom det viktigaste.. Att det inte är besvarat.. Men vad gör det? För han är så bra, och jag önskar tjejen han tycker om (vem det nu än är) all lycka i världen. För hon kommer få det så bra :) trots att jag sa att jag skulle få bort G. ur mitt huvud. Så går det inte så bra.. haha.. Men ni känner mig :) Men man kan ju inte styra sina känslor..

EVVE!! JAG SAKNAR DIG!! LÄMNA OSLO NUUUU! ANNARS KOMMER JAG OCH HÄMTAR DIG!! SAKNAR DIG REDAN HJÄRTAT!!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0