Dementation

Från och med nu hävdar jag starkt att det är någon som tagit över mig blogg (eller mig?) som tycker om någon kille vid namn G.? Jag förstår inte alls vad detta betyder?? Skulle jag JESSICA CECILIA WERNEBÄCK tycka om en kille vid namn G.? Ja, antagligen.. Men jag skulle neka till det så länge jag lev.. Eller lever..

För jag är singel. SÅ SINGEL, och lika mycker i celibat SOM NUNNAN JAG SÅG IDAG.  USCH!

Men det finns inte mkt att göra åt det? Grattis tjejen som stulit G.s hjärta.. Måste säga att jag är avis. Men , jag är så glad för dig! :)

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0