Dålig människa

Jag har varken haft tid eller lust att skriva här i helgen. Varför? ..

.. Jo, för det händer absolut ingenting spännande i mitt liv som är värt att skriva om..

Jag har jobbat, sovit, och umgåtts lite med vännerna.. Annars har jag inte gjort någonting mer. Förutom att jag har drömt (mar)drömmar hela tiden när jag sovit. Gamla vänner, båtar, Tobbe, min familj, tobbes familj, handbollskompisar var med i mina drömmar och de hade kunnat vara fina drömmar. Men de var riktigt läskiga!

Idag har jag legat hemma hela dagen. Pendlat mellan feberfrossa, läst, sovit och tittat på film. Jag har så ont i på vänstersidan av ryggen att jag bara vill gråta. Min hals är helt igensvullen och jag är så täppt i näsan att jag knappt kan andas utan att låta som en väsande igelkott. Tacka gudarna för att man är ledig såna här dagar. Det hade verkligen inte vart rockigt att jobba idag..
 Har varit hos mina föräldrar och myst lite med. Nu ska jag lägga mig ner och titta på ännu en film som jag kan somna till.

 För imorgon måste jag städa, tvätta, åka till soptippen. Ta tag i mitt liv helt enkelt.

Ha en fin kväll.

Puss och Kram, GODNATT!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0