Billös ..

.. Igår gick jag ner till min fina pärla. Låste upp den som vanligt, satte mig och vred om nyckeln. Och skrället hostar lite och är lika död som min farfars farfars farfar. Ringer pappa i panik, är batteriet bara urladdat eller har det gått sönder??
 Idag skulle vi köpt ett nytt, men vi valde att försöka återuppliva min kära pärlas hjärta. I med massor med batterivatten och sen laddning. Där ska det få ligga i respirator fram tills på lördag. Håll tummarna för att återupplivningsförsöket lyckas.!

Nu ska jag titta lite mer på House, har tvättat och haft mig idag. Väntar på att den sista maskinen ska bli klar.. Känner mig duktig idag. Kanske borde jag fylla på mitt kylskåp också? Det gapar tomt och skriker nästan efter föda. 3 rödlökar, ett (nästan) urskrapat smörpaket, steksmör och ca 1,5 dl mjölk befinner sig i det just nu. Kanske lite caviar och majs om jag inte minns fel..? Haha.

 Nej, ni får ha en fin kväll. Nu ska jag tända ljus, släcka alla lampor och mysa med en god kopp te.

Puss och Kram!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0