4 in the morning

NU!
Ja, nu är det dags. Nu är det nedlagt. SÅ nedlagt. Jag orkar inte lägga min energi på det. G. ska bort från mitt huvud. Nu, snabbt. För nu tänker jag inte ens försöka mer. Nu är det så borta! För det finns ingenting där. Varför ens försöka. Att tycka om någon så som jag tycker om G. är bara dumt. Man sänker bara sig själv. Bort, bort, bort. Obesvarat = bort! Även om man är förälskad, så kommer man till det stadiet där man borde förstå att det är lönlöst. Och det har jag gjort nu. :)

Ikväll har vart najs. Även om quizen SÖG!! (sorry peter, men det gjorde den!) aldrig mer quiz för mig förrän jag är 35-45 och kan mer än EN fråga! :)

Sov gott.

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0