Kossor, räkmacka och sool!

Idag började dagen något tidigare än vad den brukar göra för mig nu när jag är ledig. Klockan halv tio ringde klockan och kvart i elva blev jag upphämtad av Caroline Klinker, Jeppe och Pelle. Avfärd --> Wapnö . Åh så söta alla kossorna var när dom sprang ut. Dock glömde jag kameran, men så söta och glada har jag aldrig sett några andra kossor vara innan idag! =)

Sen blev det avfärd mot stan för att hämta min bil och för att äta lunch, vliken blev på Bull's uteservering (UNDERBART VÄDER!!!). Vi delade på en räkmacka Klinker, och jag. Den var stor, den var god, den var helt underbar! Sen vart det solning och fika på Klinker och Jeppes balkong. Hääärligt!! Klockan fyra blev det dags att åka hem.

Resterande delen av dagen/kvällen spenderades först med familj (-syster + morbror) med grillning. Sen med Jannica och Alexandra ( Systrarna McLeod!!!!! och Guitar Hero!!!!)

Rent allmänt, riktigt härlig dag!  Nu ska jag sova. Klockan tio imorgon ska jag vara hemma hos Jannica med färska nybakta frallor, för att sen sola. Om det blir väder till det? Men allt blir ju vad man gör det till! =)

Sov gott mina vänner. Ha en fortsatt fin helg.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0