Bondflicka

Herregud, vad har hänt med mig?

Igår var det kossor.

Idag?
Jo, det ska jag ber'ätta för er... Alldeles strax! =)

Dagen började med att jag åkte till Jannica, där vi solade i ett par timmar. Skööönt, fram tills jag fick en sån där härlig solfrossa. Alex kom efter ett tag också , så vi kollade lite på McLeods döttrar för att vila från solen vid fyra.
TADAA!!
Klockan fem åkte vi hem till mig för att byta om. Sen bar det av till STALLET. Ja, mina kära vänner, idag har jag varit ute på landet och ridit. Underbart (jävla!! om man får säga så?) kul och härligt var det. Först fick jag rida Suzette (en gammal gammal dam på 32 år) men jäklar vad det var go i henne ändå.
Men sen fick jag ta Lucky (herregud döper folk sina hästar till det fortfarande??) men han skulle trilskas hela tiden så han blev Jannica sugen på. Så, jag fick Vigge. Som, jag inte fick rida från början för att han är svår att rida. Man tackar man tackar! Men inga problem det heller..
 Förutom när jag var nära på att DÖ.
Kommer inte ihåg om det var med Vigge eller Lucky, men galopp för fulla muggar blev det, och jag tappar stigbygeln och bara hoppar och studsar i sadeln. Det skulle ni ha sett alltså!! =)

Ju längre dagen gick, desto tröttar blev vi, och ju tröttare vi blev, desto sämre blev skämten. Ja ni vet hur det brukar bli? Det nya är nu PIGGYSTYLE som kommer ta världen med storm, så bered er på denna nya revolution ;) Haha.

Nu kom jag nyss hem från Jannica, har spelat monopol med henne och Alex. Och, nu blir ni fövånade! kollat på McLeods döttrar ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, men sov gott, och Ha det bra!! =)


Jessica


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Piggystyle baby!

Men du var allt snygg när du höll på att åka av... Falla med Grace ;)

puss på dig!

2009-05-03 @ 02:20:59
URL: http://www,vanacair.blogg.se/
Postat av: majjan

UPPDATERA!!!!!

2009-06-04 @ 23:14:51

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0