Virrpanna

Jag måste vara en av de virrigaste personen i denna värld, vilket jag vet att Tobbe mer än gärna håller med mig om. Jag tappar bort saker, lägger saker lite här och där, och glömmer allt.
 Så idag när jag skulle kolla mitt konto för att se om jag hade pengar så att jag kunde köpa lite öl till imorgon fick jag mig en chock. Istället för 800 :- som jag trodde att jag hade på min kortkonto hade jag över 4000:-, och på mitt sparkonto fanns mina 7000:- som jag sparat till jag ska hem till Sverige. Galet, jag förstår ingenting. Men vad gör det, för nu när jag handlat och fixat och haft mig har jag totalt 10 000:- efter att ha betalat hyra, mat, telefonräkningar, bil och skuld till mama.
Jag som trodde att jag skulle vara fattig denna månaden, icke sa Nicke!
 Ha en trevlig lördagskväll mina vänner, för det ska jag ha!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0