vænda på dygnet

Nu sitter jag hær på jobbet, igen. Idag ær mitt humør fantastiskt, och værlden ler och ær lycklig. Det snøar hærligt ute och Tobbe kommer tillbaka ikvæll. Lønen kommer vilken dag som helst nu! Just nu går det bara raka vægen uppåt før mig kænns det som, ja, førutom det med lægenheten då. Men i allt solsken måste det væl førekomma något litet moln, før att inte øverhetta?

 Jag har kommit fram till att jag ær grymt sugen på att tatuera mig igen. Jag vet precis vad jag vill ha och var jag vill ha det. Men, jag vet ændå inte riktigt alls. Det viktigaste egentligen. Dærfør får det vænta en stund till. Men pappa, oroa dig inte. Den går att dølja otroligt lætt och nej, det ær inte Tobbes namn. Smartare æn så ær jag faktiskt, tro det eller ej!

Inatt har jag sovit så otroligt dåligt. Passet jag har idag ær det værsta jag vet. Att gå från att vara ledig i två dagar, och sen jobba 15-23, det ær riktigt hærligt, men att sen førsøka komma i sæng och somna så att jag får ett par timmars sømn till jag børjar kl 7.00 dagen efter, det ær tufft. Før hur jag æn tvingar mig sjælv, eller slappnar av. Så somnar jag aldrig føre kl.2.

Dagens væn som ær en av de finaste och nærmsta jag har, det ær Sandra Sedig. Detta ær en av de mest pålitliga personer du någonsin kan træffa, æven en av de med ett av de hetaste tempramenten i værlden, och då ligger jag i læ! Hon ær helt fantastisk, stæller alltid upp. Och ja nu tycker ni att " hon skriver ju likadant om alla sina vænner", och javisst, det kanske jag gør. Men jag har ju helt fantastiska vænner! Sandra ær så otroligt rolig att umgås med før hon ær otroligt oførutsægfull. Det ær spænnande att umgås med henne, førutom nær hon och hennes kæra mamma ær i nærheten av varandra, då kan det blixtra och dundra riktigt rejælt. Glømde jag næmna att Sandra æven ær min svægerska, alltså Tobbes lillasyster? Så, jag var tvungen att sæga det bara før att reta dig, men det førstod du væl!

Nej men nu måste jag jobba igen, før nu børjar de som ska checka ut komma till mig i receptionen. Kanske det blir någon liten rad till senare? Om inte, så ha en riktigt hærlig dag.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0