Upp och ner, ner och upp.

Mina två lediga dagar gick otroligt fort, och nu sitter jag i receptionen igen. Men det ær hærligt att vara tillbaka, komma igång in i vardagen igen.
 Men jag har kommit på att jag måste bli såå mycket duktigare på att hålla koll på vad jag stoppar i mig før något. Jag børjar likna en, ja, jag vet inte vad. Men stor, det ær ett bra ord. Ett vældigt fint ord. Haha. Skæmt och sido, men sen jag slutade med all tobak och allt nikotin, så har min vikt verkligen skjutit i højden. Men det får bli ett senare moment i fajten før att sluta? Men det vet ju alla som kænner mig, hur bra jag ær på att gå upp och ner i vikt som en berg och dalbana.
Liseberg, mitt nya namn?

Nu ær det dags att återgå till jobbet, men jag ær ledig hela kvællen, så vi kanske hørs då?


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0