total oførståelse!

Jag førstår mig inte på HFAB! Jag kanske kommer få en lægenhet dær nu, men vem vet vad dom håller på med? Jag kan inte skicka in mina inkomstuppgifter till dom eftersom jag ær i Norge, men jag satte min pappa som borgensman istællet. Før då får dom ju in sina pengar?
  Men så verkar det inte vara fallet hær. Dom ville prata med Harrys, sjælvklart sa jag och gav dom numret. Idag får jag ett samtal på min eurovoice dær Lisbeth (hon som har hand om lægenhetsærendet) berættar før mig att hon pratat med min chef, men att hon inte riktigt ær sæker på hur mycket jag kommer få arbeta dær.
Okej, fine, men då stæller jag mig frågan. Om jag nu har en borgensman som kommer gå in och betala om jag inte gør det. Vad spelar det då før roll om jag ær arbetsløs eller om jag tjænar 200 000:- i månaden? Absolut ingen roll alls enligt mig.

Så dær førstørdes min dag. Min vecka.  Før nu ær jag inte alls lika mycket på humør før att sitta och vara trevlig på jobbet. Trots att alla som jag træffat hær æn så længe idag ær helt fantastiskt trevliga och glada gæster. Men min pappa han ær bra, før han ska ringa HFAB på fredag och kolla vad dom sysslar med. Før jag ville verkligen skøta det hær sjælv, men det verkar ju inte fungera? Ær jag før dålig på det hær, eller ær det systemet som ær hoppløst?

Men nu ska jag snart børja leka kaffe/ljustant på jobbet. Sen efter det ska jag førsøka att gå førbi hamburgarna på buffèn som jag ær ganska sæker på att det ær ikvæll før att gå fram till salladen istællet. Tror ni jag lyckas? Jag hoppas att jag gør det iallafall! Håll tummarna før mig!

Imorgon kommer min Tobbe tillbaka, gissa om jag ær glad?

Ha det greit, hørs kanske senare?



Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0